Shop Mobile More Submit  Join Login
Celestia Accidental The Sun by Mickeymonster Celestia Accidental The Sun by Mickeymonster
No one is perfect. :XD: And there always has to be someone to reminds us, even when it's uncalled for. :giggle:

EDIT: Now in colors!

PS: Celestia accidentally made the sun fall down on the ground. :meow: How the heck she did that is beyond me. :XD:

Discord & Celestia MLP FiM/ Lauren Faust
Add a Comment:
 
:iconurzapw2000:
urzapw2000 Featured By Owner Jan 15, 2016
oops...
Reply
:iconkknkbaker:
kknkbaker Featured By Owner Dec 7, 2015  Hobbyist Artist
Well, there goes the neighborhood.
Reply
:iconurzapw2000:
urzapw2000 Featured By Owner Jan 15, 2016
the EVERYTHING
Reply
:iconjessedog555:
JesseDog555 Featured By Owner Nov 21, 2015  New Deviant
Dog Emoticon Icon Gif - Undertale 
Reply
:icontheprinceofthenorth:
ThePrinceOfTheNorth Featured By Owner Edited Nov 7, 2015  Hobbyist General Artist
Tia! You swore! That is VERY unprincesslike, isn't that right?
:icondragonnod2:

Dat face, tho....
Reply
:icontophatbigpencil:
TopHatBigPencil Featured By Owner Oct 1, 2015  Hobbyist General Artist
Perfect! Absolutely Perfect! (^,^)
Reply
:iconfoxydivaartist:
FoxyDivaArtist Featured By Owner Sep 25, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Lol omg I'm dying so freaking funny XD
Reply
:icontesla51:
Tesla51 Featured By Owner Sep 9, 2015  Hobbyist General Artist
Whoa, Tia calm down... this a kid's show! XD ROFL
Reply
:iconsuqardaddy:
Suqardaddy Featured By Owner Sep 5, 2015  Hobbyist General Artist
tfw the sun is smaller than earth
Reply
:iconcheesycheeseocheese:
CheesycheeseoCheese Featured By Owner Oct 5, 2015  Student
Its Ponies. Dont Question
Reply
:iconsuqardaddy:
Suqardaddy Featured By Owner Oct 6, 2015  Hobbyist General Artist
*questions ponies*
Reply
:iconcheesycheeseocheese:
CheesycheeseoCheese Featured By Owner Oct 6, 2015  Student
*Everyone dies*
Reply
:iconmavisbloodgood666:
MavisBloodgood666 Featured By Owner Aug 9, 2015  Hobbyist Traditional Artist
That's Not The Sun, It's Too Small. Its Gotta Be One Of Those Other Stars, Or A Flammable Moon.
Reply
:iconmavisbloodgood666:
MavisBloodgood666 Featured By Owner Aug 13, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Why Thank You ~
Reply
:iconlatiaslatiosfan52:
latiaslatiosfan52 Featured By Owner Aug 18, 2015
Your very fucking welcome nerd
Reply
:iconmavisbloodgood666:
MavisBloodgood666 Featured By Owner Aug 19, 2015  Hobbyist Traditional Artist
I Fucking Love You
Reply
:iconthesoldierinvietnam:
TheSoldierInVietnam Featured By Owner Sep 12, 2015  Student Digital Artist
i fucking support nerd
Reply
:iconrainbowcow69:
Rainbowcow69 Featured By Owner Edited Sep 15, 2015
nerds:Science Geek Twilight  me too!
ppls who hate nurds:

Gold94Chica LoL Icon Inside out - Disgust is done (emote) Purple Guy Wat Icon EqG Lightning Dust (Angst) Plz 
Reply
:iconthesoldierinvietnam:
TheSoldierInVietnam Featured By Owner Sep 16, 2015  Student Digital Artist
oh ya mean nerd not nurse? :iconsoldierboogerplz:

Ok bye then! :iconwhatderpfaceplz:
Reply
(1 Reply)
:iconsailormoonlover2000:
SailormoonLover2000 Featured By Owner Jul 29, 2015
Her face looks like Izuru from bleach lol
Reply
:iconmikeysfangirl:
MikeysFanGirl Featured By Owner Jun 11, 2015  Hobbyist Traditional Artist
It's okay Celestial, everyone makes a mistake, yours just cost us our planet, no biggie

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Reply
:iconflamefiredragon25:
FlameFireDragon25 Featured By Owner Jun 11, 2015  Hobbyist Artist
Ha, Discord was distracting Celestia so she accidentally slammed it into the ground!
Reply
:iconfinlandfan:
Finlandfan Featured By Owner Jun 9, 2015
So is this Discords fault or Celestia's?
Reply
:iconadohr:
Adohr Featured By Owner Jun 9, 2015
read the description
Reply
:icondragonblitz85:
DragonBlitz85 Featured By Owner Jun 6, 2015  Hobbyist General Artist
Tomoya Okazaki (Laughing Hard) [V1] Tomoya Okazaki (Laughing Hard) [V1] Tomoya Okazaki (Laughing Hard) [V1] Tomoya Okazaki (Laughing Hard) [V1] Tomoya Okazaki (Laughing Hard) [V1] THE BEST COMIC EVER!!!
Reply
:iconsongbird011:
Songbird011 Featured By Owner Jun 6, 2015
i'm right there with discord....
Reply
:iconpantherboy:
pantherboy Featured By Owner Jun 1, 2015
I cant help but read Celestias voice in the voice of Integra from Hellsing abridge XD
Reply
:iconpaintingjo:
PaintingJo Featured By Owner Jun 3, 2015  Student Traditional Artist
You're not the only one :D
I must admit it fits her so perfectly.
Reply
:iconask-weeping-wendy:
Ask-weeping-Wendy Featured By Owner Jun 1, 2015  Hobbyist Interface Designer
Lol that's hilarious! La la la la 
Reply
:iconrosinfilledpecncil:
Rosinfilledpecncil Featured By Owner May 31, 2015  Hobbyist Digital Artist
This is adorable. Discord is awsome.
Reply
:icontugzfan777:
tugzfan777 Featured By Owner May 29, 2015  Student Artist
Ain't the sun bigger than earth itself? XD

Ah, screw it, let's just screw logic. XD
Reply
:iconsleepystarspider:
Magical setting, their sun might not have to be RL big.
Reply
:icontugzfan777:
tugzfan777 Featured By Owner Jun 14, 2015  Student Artist
True. XD
Reply
:iconflamefiredragon25:
FlameFireDragon25 Featured By Owner Jun 11, 2015  Hobbyist Artist
YES
Reply
:icontugzfan777:
tugzfan777 Featured By Owner Jun 11, 2015  Student Artist
XD
Reply
:iconflamefiredragon25:
FlameFireDragon25 Featured By Owner Jun 11, 2015  Hobbyist Artist
LOGIC MEANS NOTHING
Reply
:icontugzfan777:
tugzfan777 Featured By Owner Jun 11, 2015  Student Artist
IT DOES MEAN NOTHING.
Reply
:iconflamefiredragon25:
FlameFireDragon25 Featured By Owner Jun 11, 2015  Hobbyist Artist
I know, right?!
Reply
:icontugzfan777:
tugzfan777 Featured By Owner Jun 11, 2015  Student Artist
AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Reply
:iconflamefiredragon25:
FlameFireDragon25 Featured By Owner Jun 11, 2015  Hobbyist Artist
:D
Reply
:icongreenpidge:
greenpidge Featured By Owner May 27, 2015  Hobbyist Digital Artist
How do you get the color in in photoshop without coloring over your lines?
Reply
:iconmickeymonster:
Mickeymonster Featured By Owner May 29, 2015
I set the layer where the drawing is on multiply and then make another layer under it and color it out there. :)
Reply
:iconrainyskyclouds:
RainySkyClouds Featured By Owner Apr 23, 2015  Hobbyist General Artist
Nightmare Moon grin Yes! now ALL of Equestria well be shadowed in darkness, And ALL shalll bow down to ME!!! Bahahahahaha!
Reply
:iconcraftyviolinist:
CraftyViolinist Featured By Owner May 21, 2015  Student Traditional Artist
Lady Nightshade: I shall happily my princess. What is your first command your highness?Nagisa Bowing Icon 
Reply
:iconrainyskyclouds:
RainySkyClouds Featured By Owner Edited May 24, 2015  Hobbyist General Artist
Nightmare Moon grin (if you are a pegisi or unicorn , if thats how you spell it) get the clouds, try to cover the sun up or any light up. [walking away]            Black Blood: (peering out from a cornador in the west hall side) (useing magic, holding up 10 knifes) do you know were albino wing is?   (PURE WHITE PEGISI ZOOMS BY) there she is!!!!!!! (runs after her with the knifes)
Reply
:iconyojama:
Yojama Featured By Owner Apr 19, 2015  Hobbyist
LOLZ
Reply
:iconbernardofoquita:
bernardofoquita Featured By Owner Apr 18, 2015  Student Artist
celestia´s face it´s like "I don´t give a shit"
Reply
:iconpikathunderninja:
PikaThunderNinja Featured By Owner Mar 18, 2015  Student Digital Artist
Wait, Celestia dropped the sun on the moon.  This was a mistake of Sunglasses are good galactic proportions.  Yeah YEEAAAAAAAAAAAAAAH
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 24, 2012
Image Size
858 KB
Resolution
508×3300
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
87,018
Favourites
3,575 (who?)
Comments
632
Downloads
1,055
×