Shop Mobile More Submit  Join Login
Squeezin' It Further by Mickeymonster Squeezin' It Further by Mickeymonster
Poor, poor, POOR Gilda. :XD:

Pray for her.

Discord & Gilda griffon © MLP FiM/ Lauren Faust
Add a Comment:
 
:iconchoralflourish:
ChoralFlourish Featured By Owner 6 days ago  New Deviant
XD
Reply
:iconrainbowdashsonicfan:
rainbowdashsonicfan Featured By Owner Jun 14, 2015  Hobbyist Digital Artist
XD I HAVE D- *dies* Text: Rainbowdashsonicfan died from laughing too hard. :icontrollmorphplz: Me: :iconfuplz: 
Reply
:iconsally45522:
Sally45522 Featured By Owner Jun 12, 2015
FluffleCandy: lol
Reply
:iconunicornbuzzard:
unicornbuzzard Featured By Owner Jun 10, 2015  Hobbyist Traditional Artist
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Reply
:iconfierce-dities-link:
Fierce-Dities-Link Featured By Owner Jun 5, 2015
Discord you dick! XD
Reply
:icondarkstarwolf53:
DarkstarWolf53 Featured By Owner Jun 1, 2015  Hobbyist General Artist
If I were Gilda, I'd bite him. Eagles and hawks have pretty sharp beaks, and it looks like she'd have enough room to bend down and bite his paw.

Enough logistics: I never imagined a griffin sounding like a chicken. Very creative!
Reply
:iconlolwhoopie:
LOLWhoopie Featured By Owner May 30, 2015  Hobbyist Digital Artist
hahahaha XD
Reply
:iconnarutoeatsasuke:
narutoEATsasuke Featured By Owner May 28, 2015  Hobbyist Writer
he would!!! XD
Reply
:iconyoshiringo:
YoshiRingo Featured By Owner May 28, 2015  Student Digital Artist
Dawwwww >//u//<
Reply
:iconsandwich-anomaly:
Sandwich-Anomaly Featured By Owner May 24, 2015  Hobbyist Digital Artist
So that's the sound cat chickens make... Delicious!
Reply
:iconangelabsol:
angelabsol Featured By Owner May 21, 2015  Hobbyist Traditional Artist
OMG to funny
Reply
:iconzincskulfox:
ZincSkulfox Featured By Owner May 14, 2015  Hobbyist General Artist
talk about "putting the squeeze on her" lol
Reply
:iconirawolph:
IraWolph Featured By Owner May 11, 2015  Hobbyist Writer
I freaking love Discord!!!!
Reply
:iconask-raisinthedino:
Ask-Raisinthedino Featured By Owner May 9, 2015
LOL OH MY GROSH
Reply
:iconenderchu0890:
Enderchu0890 Featured By Owner Edited May 2, 2015  New Deviant Hobbyist Digital Artist
Ol mc donald had a griffon
bwkawk bwkaw -o!
but it totally sounded like a chicken!
bwkawkbwkaw-o!


tailtwist: haaagahahhahahahah!!!! Wtw?! Hahaha!

Gilda: Shut up twist.
Reply
:iconwolfcrestsox5x:
WolfCrestSox5X Featured By Owner May 21, 2015  Hobbyist General Artist
LOL
Reply
:iconkatiecat26:
Katiecat26 Featured By Owner Apr 30, 2015  Student
Even bullies shouldn't b be bullied, especially if they have learned their lesson :3
Reply
:icondarkanimatroniccat:
DarkAnimatronicCat Featured By Owner Apr 23, 2015  Hobbyist Digital Artist
XD Deserves her right XD
Reply
:iconrushanbo:
Rushanbo Featured By Owner Apr 16, 2015
Omg I just laughed my butt off
Reply
:icontrantercloud101:
TranterCloud101 Featured By Owner Apr 15, 2015  Student Artist
Discord: Ol' Mcdonald had a farm--
Gilda: NOOOOOOOOO--
Reply
:iconcheesycheeseocheese:
CheesycheeseoCheese Featured By Owner Apr 10, 2015  Student
Oh mcdonald had a farm e i e i ohh and on that farm he had a griffon e i e i oooo and a BAGAWK here BAGAWK there BAGAWK here there everywhere o mcdonald had a farm e i e i ohhh...
Reply
:iconcreepycheesecookie:
CreepyCheeseCookie Featured By Owner Mar 25, 2015  Student Artist
I'm looking through this sqeezin' it series and i am laughing so hard! THis is all so wonderful! i love you for this stuff!
Reply
:iconmickeymonster:
Mickeymonster Featured By Owner Mar 25, 2015
Thank you so much! :D
Reply
:iconcreepycheesecookie:
CreepyCheeseCookie Featured By Owner Mar 25, 2015  Student Artist
you are more than welcome, this totally made my day ^^
Reply
:iconsuperpika293:
superpika293 Featured By Owner Mar 12, 2015  Hobbyist General Artist
Poor Gilda...
Reply
:iconwhistle-trill:
Whistle-Trill Featured By Owner Mar 11, 2015  Student Digital Artist
* starts playing it on clarinet quietly*
Reply
:iconladybelletaisho:
LadyBelleTaisho Featured By Owner Mar 11, 2015
Lmao oh lordly my belly this is soo funnny
Reply
:iconrayshiro-yue:
Rayshiro-Yue Featured By Owner Mar 11, 2015  Hobbyist Photographer
She deserves it after the way she treated the other ponies.
Reply
:iconzombie-chickenz:
Zombie-Chickenz Featured By Owner Mar 24, 2015  Hobbyist General Artist
Agreed.
(The way she yelled at Fluttershy....That is something I'll never forgive D:<)
Reply
:iconthefallenllama99:
thefallenllama99 Featured By Owner Mar 11, 2015  Hobbyist Traditional Artist
NYEVEERRRRRR XDXD
Reply
:iconjexatunes:
jexatunes Featured By Owner Mar 9, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Laugh LOL 
Reply
:iconspqr21:
SPQR21 Featured By Owner Mar 6, 2015  Hobbyist General Artist
:rofl:
Reply
:icong-girl20000912:
G-GIRL20000912 Featured By Owner Mar 5, 2015  Student
Fabulous Foxy Chat Icon Foxy's MLG Victory Dance (Chat Icon) Chica has Gone Insane (Chat Icon) Deal With It (Freddy Chat Icon) Freddy Laughing Chat Icon 
Reply
:icontheultimategravoid:
TheUltimateGravoid Featured By Owner Feb 11, 2015  Hobbyist Traditional Artist
It's a bit cruel but she deserves it :rofl:
Reply
:iconomnimon11:
omnimon11 Featured By Owner Feb 3, 2015
LMAO, Male 
Reply
:iconspeedysketch:
speedysketch Featured By Owner Jan 22, 2015   Traditional Artist
the horror xD
Reply
:iconam-i-fluffy-pony:
am-i-fluffy-pony Featured By Owner Jan 23, 2015  Hobbyist Artist
XD lol thats so funny! good job :iconderpyclapplz:
Reply
:iconspeedysketch:
speedysketch Featured By Owner Jan 23, 2015   Traditional Artist
thank you xD
Reply
:iconam-i-fluffy-pony:
am-i-fluffy-pony Featured By Owner Edited Jan 23, 2015  Hobbyist Artist
np hey wanna be friends? :iconbrohoof1plz::iconbrohoof2plz:
Reply
:iconspeedysketch:
speedysketch Featured By Owner Jan 23, 2015   Traditional Artist
sure!! 
Reply
:iconam-i-fluffy-pony:
am-i-fluffy-pony Featured By Owner Jan 23, 2015  Hobbyist Artist
yay! :iconfluttersqueeplz:
Reply
:iconspeedysketch:
speedysketch Featured By Owner Jan 23, 2015   Traditional Artist
:D
Reply
:iconam-i-fluffy-pony:
am-i-fluffy-pony Featured By Owner Edited Jan 23, 2015  Hobbyist Artist
>3< so cool. ima make a story look--------> :iconlarryplz: and :iconlaplz: had a kid and he looked like this-----------> :iconlarrylaplz: .  so funny right? lol :rofl:
Reply
(2 Replies)
:iconlightingspaz:
LightingSpaz Featured By Owner Nov 6, 2014  Hobbyist Artist
XD thats what u get bitch
Reply
:iconinginuyasha:
inginuyasha Featured By Owner Oct 28, 2014
Can't say she doesn't deserve it ^_^
Reply
:iconastork768:
Astork768 Featured By Owner Oct 15, 2014
BWUHAHAH!!!
Reply
:icongoldenlotusgirl:
GoldenLotusGirl Featured By Owner Sep 10, 2014
:icondragonlaugh: <--this was me!
Reply
:iconcyntrix-gm:
Cyntrix-GM Featured By Owner Sep 17, 2014  Hobbyist Traditional Artist
xD Me too!
Reply
:iconlys333:
Lys333 Featured By Owner Oct 22, 2014
Me three !
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 28, 2012
Image Size
1.1 MB
Resolution
566×3100
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
102,716
Favourites
3,111 (who?)
Comments
652
Downloads
1,428
×